kanooonhelg!


i fredags tog jag det lugnt med tv och choklad i en nybäddad säng ^^
och i lördags drog jag och elin till valbo för att gå runt och kika lite. hitta ett as fint linne inne på gina som jag nog köper när jag fått pengar, om jag har råd!
sen hämtade vi upp emma och ida och tog en roadtrip till falun för emma skulle träffa en kille där ;P hihi
medans dom bekantade sig med varann käkade vi andra max och sen hämtade vi henne och körde hemmåt.
fööööör på kvällen blev det öl och sen interpool :) mycket rolig och trevlig dag måste jag säga :D!
idag har jag bara slappat och nu på kvällen drog jag och ida ut med hundarna ut till bönan och släppte dom fria!
självklart blev det max igen :P

måndag imon då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0