NORMAL


jag har helt plötslibgt INGA cellförämdringar kvar :D helt jävla otorligt!!!
trodde aldrig det skulle hända! trodde det skulle bli värre och sen bli cancer.
men nu har jag inget kvar :D jag är NORMAL, så stod det i brevet :D
det firades självklart, OCH SM GULDET på samma dag!
öl och hockey på olearys! VILKEN STÄMNING! och jag var super lycklig för en dag :D

uh vill färga håret, har världens skabbigaste utväxt men ska föröska låta det vara
tills jag fyller år. för d¨å är det crusing och fest för mig :D ska bli riktigt kul! :D

åh saknar en person :( försökt fått kontakt men inget svar. han hatar mig och vill aldrig mer se mig :(
önskar jag kunde göra det ogjort men det går inte.
i lördags hörde vendin av sig på natten också, han vela snacka och vi tog en runda med bilen.
vi kom in på w och han fråga varöfr jag inte satsade på honom?
jadu :( han vill inte ha mig, han vill inte ha ett förhållande :(

önskar bara att jag kunde få EN ENDA natt igen med honom!
iaf få prata med honom! om det ändå bara är på telefon.
men han vill inte :( i en månad nu har jag hoppats och försökt prata
men han svarar inte på samtal, facebook eller sms :(
jag får skylla mig själv.
jag har förlorat en kille jag tycker hemskt mycket om! FAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0