fest


festa imon. först hem till emma sen vidare till nån fest... nånstans?
sen utgång efter det, men vet inte vart. olearys tycker jag. aja, skitsamma.

och imon ska jag verkligen lägga ner tid till att fixa håret!
kommer inte ihåg senast jag plattade det, tuperade och gjorde en frisyr!
brukar ju bli samma varje gång så man lessnar...
men att bara låta det hänga tråkigt och ofixat som det har gjort det senaste året är inge roligt heller!
så imon ska det fan plattas, tuperas och fixas! och det ska bli BRA också!
fast egentligen orkar jag inte bry mig. vem ska jag vara fin för liksom?
aja, SKITSAMMA.

gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska vara fin o vacker åt dig själv... Då tror jag att du kommer att må lite bättre oxå! Du kommer att få långa blickar o självförtroendet kommer att ÖKA o du kommer att känna dig oövervinnelig !!!!!!!!!! :)

2012-03-08 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0