sjuk


det rycker i cola nerven!!! FUCK va sugen jag är!
legat sjuk hela veckan. ont överallt. huvudet, halsen, kroppen. snorig och täppt i näsa och öron. säkert feber på det också, har inte känt mig kall iaf precis. men nu känns det som det håller på att lugna ner sig. det tackar vi för.
imon ska jag träffa helena och sebbe en sväng. men på kvällningen vet jag inte vad som händer?
känner för en lugn fredag igen tror jag, kan va fylletaxi? jag och malin. hon va också sjuk.
lessnat på det där som kallas alkohol och fest jag............... på senaste.

nä nu vill jag ha karl, villa och volvo!
HAHAHAH tssss.....


IDAG FYLLER FÖRRESTEN MIN ÄKLISNG 6 ÅR!!!!
kärlek till min gobit!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0