läskigt


citerar ett blogginlägg från en tjej jag hitta nyss. känns som det är jag som skrivit det. läskigt.



"Känner mig som världens sämsta människa just nu. Känns som att jag har tappat bort mig själv. Är så jäkla nere i mitt svarta hål och det vore nog bättre för alla om jag inte umgicks med någon alls...

Allt jag gör är ännu ett misslyckande, har inget självförtroende, är världens fulaste människa och smällfet, känner liksom fläsket när jag går. Är deprimerad och hatar allt just nu. Jag är faktiskt inte sur jämt och jag försöker vara mig själv men just nu går det inte. Irriterar mig på allt. Vill bara sova."




Kommentarer
Postat av: paper writing service

You should be more optimistic - anywa men don't like girls who are always sad!

2012-01-25 @ 11:01:21
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0