frågor?


hur vet man om man är kär? eller bara tycker om någon lite smått? och vad är det för skillnad på dom?
hur vet man om känslorna är tillräckliga för att kunna bli tillsammans? hur vet man om det är äkta känslor och inte bara jag-är-med-dig-för-att-slippa-va-ensam känslor? 
 
hur dejtar man? ska killen fråga? eller tjejen? vad ska man gö på dejten? käka mat känns lite stelt och gammaldags? bio också, men mysigare. fika? promenad? filmer hemma kan va bra och mysigt! men då kan det ju hända saker som "inte ska hända" på en första dejt. men tänk om man vill de då? är chansen att det ska funka senare förstörd då? liksom, vela han bara ligga? får man dejta flera stycken samtidigt? 
 
jag är världens sämsta singel, fattar ju ingenting av sånt här!
näe, lägg ner. man ska inte ge sig in på saker man inte har en aning om hur det fungerar!
nina 58, singel med 5 katter och 3 hundar i ett hus på landet, det är min framtid ser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0