framtiden?


vill vara nån HELT annanstas i livet!
jag vill flytta, och uppsala tycker jag skit mycket om! dit vill jag.
kanske börja plugga, skaffa en snäll och fin kille och flytta ihop med honom.
jag vill köpa lägenhet/radhus/villa och ha en bäbis påväg om nåt år eller så!
jag vet, det låter inte alls som mig, men på senaste tiden har jag verkligen börjat hata mitt liv :@!
jag är less på att festa, jag är less på gävle och att vara arbetslös och jag är less på att va singel!
så börja plugga och flytta härifrån skulle verkligen sitta fint som fan nu! steg ett. resten kommer sen.
vi får se hur det blir, ska ta kontakt med komvux snart.


i veckan ska det fan bli shopping! på tal om annat :P
har inte köpt något sen december! det är fan bra för o va mig.
jag vill ha nya underkläder och kanske nån tröja/klänning :)


nyss beställt hem ett nytt påslagansett :D snyggt! älskar svart vitt!
har ju redan zebra påslakan, men vela ha randigt också.
tror jag ska beställa hem ett prickigt senare. får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0