fredag


inge festa ikväll. blev tydligen hundvakt ist! *pik till ida*
äh, hade inte sån stor lust iaf.
imon då? får se... tvek på den...
eller sova hos em på sjukan? ingen aning....

det är tydligen crusing när jag fyller år.
helena kommer hit och det blir väl fest?


det visar sig bara mer och mer vad vissa är ute efter.
jag vet ju om det innerst inne men man blundar ju och hoppas på att det INTE är så.....
så när dom inte får det dom vill, då är man helt plötsligt inte intressat längre.
idioter. jag är så jävla less! går det inte att lita på en ända jävel längre?!
hitta en ärlig, trogen, mogen och snäll karl i den här jävla stan ser fan inte ljust ut!
dom vill bara en sak och jag är så jävla less på att få höra skitsnack efter skitsnack!
näedu, bli asexuell och börja leva i celibat från och med nu låter fan bättre än bra!
svin.

synd bara att jag tycker om en........... :(
näe, nu flyttar jag härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0