iphone 4s


gaaaaaah!!! TRE VECKOR. i tre veckor ska jag lida!!!
kan ju va ganska allvarligt och bör tas seriöst, men men.... :/

idag hitta jag en IPHONE 4S :O den bara låg där och skrek på mig
men jag gick in på eken och lämna in den. vet ju själv hur jävla jobbigt det är att tappa bort saker!
speciellt mobiler och kontokort osv....
för det fick jag 100 spänn som jag ska få gå och hämta imon :P
kassörskan hitta mig på facebook och sa att ägaren blev skit glad så nu ligger den där o väntar på mig :P
100 är som 1000 spänn för mig... glad? kan jag lova! bra samvete? oh fucking yes!
jag är snäll jag :)

själv går man runt med en ericsson från 90 talet utan hel display :/
men jag är int´ bitter! den funkar ju iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0