jag ser ljuset


efter TRE ÅR så börjar äntligen allt ljusna!! fan va skit jag mått under dom här åren pga en massa olika anledningar! men nu börjar det bli bättre :) jag ser äntligen ljuset i tunneln!

jag har jobb, men jobbar tyvärr inte så mycket eftersom det är vik, men det finns ibland iaf.
jag har börjat plugga till något som känns skit kul men också väldigt läskigt, så förhoppningsvis får jag heltid, kanske fast också, när jag är klar! jaja hoppas o drömma får man ju iaf :P

jag ska äntligen flytta!!!!!!! slippa bo hemma och börja leva! det är sån jävla befrielse!! :D helt obeskrivlig känsla!
sen att jag ska få bo med världens bästa thea, syster och djur är väl helt underbart :)

jag har börjat med pole dance och det känns skit kul och skönt att ha börjat träna (och göra nåt på fritiden) som jag gör bara för min skull för att må bättre och inte för nån annans skull.

jag börjar trivas med livet som det är och också med att vara singel! äntligen liksom! ingen fjantig och omogen karl ska få förstöra det här nu som jag har byggt upp!
den rätte kommer komma när han vill och kan och under tiden ska jag bara njuta av att vara fri och singel och kan göra vad jag vill, när jag vill!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0