hår!!

oops i did it again!
jag slängde i en avfärgning ikväll så nu är jag typ brun/mörkbrun.
vet inte alls hur jag vill ha det så det får va såhär ett tag. vill bli blond eller mörkröd men kan inte bestämma mig! vill va svart också men har varit det så länge så det är dags för en förändring! igen! :P
va ju mörkröd i vintras och det såg ju faktiskt rätt bra ut, men jag tröttna och blev brun. ångra det o blev svart igen.
så nu funderar jag på röd eller blont igen...... vi får se vart jag hamnar, jag har inge bråttom.
skulle va kul o bli blond men det ser ju så himla "gulligt" ut på mig :/ o jag vill inte se gullig ut.

idag åkte pappa o jag till arlanda för att hämta farbror. vi stanna en stund i uppsala (no shit?) o där hann jag köpa en bh och skor :)
sen blev det grillning i stugan.

imon ska det solas och målas båt så man kan få åka lite :D va ett tag sen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0