Jul. 10, 2013

fan va alla super hela tiden, minst 3 dagar i veckan.
och folk med barn som lämpar över sina ungar till höger o vänster sen ser man en drink på instagram en vanlig jävla onsdag mitt i veckan! jag tycker det ser tragiskt o hemskt ut. visst det är sommar men så fort man blir barnfri behöver man inte supa.

aja. köra hjullastare är kul och det går riktigt bra för att vara första gången jag kör i mitt liv. vi har igår och idag fått köra i olika banor och det är fan inte lätt alltså! speciellt inte när man ska backa med minsta marginalerna man kan få! men jag klarar det utan att välta koner/pallar trots mina utbrott ibland ;P haha! jag har världens sämsta tålamod.

bara två dagar kvar sen är det SEMESTER i två veckor :D!! hur jävla skönt?!
på fredag sover jag nog i stugan för det ska bli kanon väder på lördag o då blir det stranden, bada och sola hela dan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0