tankar


grattis till malin o poppe som har köpt hus :) blir kul o se hur det ser ut sen när dom flyttat in! :)

jaha, då har helena, eme och malin köpt hus/radhus med sina respektive och barn och själv sitter man här singel och jävlig med syrran och thea i en gavlegårdar lägenhet.
ja men jag ska väl inte klaga, det kunde ha varit värre.
jag kunde fortfarande ha bott hemma! hemska tanke.
men jag bor ju faktiskt med världens bästa thea bea och älsklings hundar <3 :)
men lite panik får man ju.. när man var runt 20 trodde man ju att man själv skulle va i den fasen i livet vid 25. kille, barn, hus osv...
men men, livet blir inte alltid som man tänkt sig.

samtidigt vet jag inte riktigt om jag vil ha det där svensson livet heller faktiskt... blir att plugga klart sen får man se vart man börjar jobba. lastbilsjobb finns ju överallt... nu när vi var i norge blev jag riktigt sugen på att jobba där! så jävla fint överallt! tänk o få åka omkring där hela dagarna. eller nätterna!! natt vill ju jag jobba! :)
och då kan jag ju inte ha barn o en kille hemma som väntar på mig.
jobba ett tag, spara pengar, sen ta ledigt och åka till usa och bila runt där ett tag! det hade ju varit drömmen! och det är ingen ouppnålig dröm direkt för man får ju rätt bra betalt som lastbilschaffis faktiskt.

vi får se vad framtiden ger! första steget är ju att få kortet först ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0