dag ett

idag har jag bara ätit mat och inge choklad/cola/glass och det känns helt okej.
gick dock inte till skolan för jag hade massa tung böcker hemma och orkade inte bära dom.. jaja :P! ska försöka gå imon. kill meeee!!!
jag brukar inte vara såhär lat faktiskt, det går i perioder. ibland får jag nå ryck och kan gå pw en timme 5 dagar i veckan! och sen lägger jag av ett tag och så går det sådär... upp o ner.

aja, blev jävligt sugen på en lyx milkshake från max tidigare idag när brodd och nathalie hade köpt en varsinn på rasten men jag stod emot! har fan inte råd heller.
längtar till fredag då jag får dricka min burk cola som står i kylen o frestas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0