tankar

på g hem. det gick väl bra det här.

har tänkt på det här med utbildningen, det är nog många som tror att jag gör det här enbart för att imponera på folk men så är inte fallet! jag gör det här först och främst för att jag älskar att köra och jobba med det känns skit kul och något jag vill göra i framtiden!

det har funnits många ggr då jag velat sluta av diverse anledningar och en av dom är för att det känns som att det faktiskt är ett mansyrke och inget för kvinnor. man måste faktiskt vara rätt stark och ha skinn på näsan och ibland har jag känt mig som den minsta på jorden, men jag tänker inte ge upp! för jag känner att klarar jag det här då klarar jag fan nästan vad som hälst! det är en utmaning och den enda jag försöker imponera på är mig själv! den dagen jag har mitt CE (om den dagen nu kommer ;P..) då kommer jag känna mig så jävla bra och inget och ingen kommer stoppa mig!

jag behöver det här också för att stärka mitt självförtroende och självkänsla. den har varit i botten för länge nu och jag är trött på att inte ha jobb och känna mig värdelös! nu jävlar är det min tur att få må bra och känna mig duktig och stolt över mig själv för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0