ADR & USA

 
 
jag klarade ADR provet idag :D blir ett till imon men mycket mindre. känns så jävla skönt att få nåt godkänt! säg grattis till mig :P snart uppskrivning igen, TAGGA.
 
 
 
åååååååhh! läser en blogg och hon och killen ska dra till usa och road trippa och jag blir SÅÅÅÅÅ AVIS!!!
jag vill också dra dit och köra överallt och se allt! fyfan va mysigt. NÅNGÅNG ska jag göra det, fattas bara pengar och nån som vill med? :P för jag sitter inte fast här med barn eller jobb (än så länge :P) o man kan alltid ta ledigt om man nu skulle ha ett jobb.
shit alltså, det är min dröm. tänk o se massa läskiga små hillbillys byar som finns på amerikanska skräck filmer :P fan va kul! köra på vägar som här nere på bilden. helst caba! se la, new york, las vegas osv!
aja, nångång ska jag dit iaf. jag ryyyyser!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0