babbel

 
midsommar dåååååååå!?
jag vill ha långklänning, vara brun, sol, midsommar mat och massa öl!
jag vill åka båt mot kvällen i solnedgången och lyssna på evert taube (visst ida ;P) haha! de måste vi gö.
fan va jag ser fram emot den här sommaren!
även fast man kommer plugga mestadels, men jag får sommarlov på två veckor iaf :P :D
 
aja. sitter o käkar choklad, inge nytt för mig, det händer typ vardagligen nu för tiden. fetto deluxe.
måste ha blivit ett substitut för sex? med tanke på att jag snart inte haft sex på ett år!
oskuld på nytt, hej hej! freeeesch tjej :P rimma haha!
 
nä men nu när ida o jag flyttar har vi gjort en deal!
inge mer skit på vardagarna, bara mat! och så ska vi tamefan ut o gå minst en halvtimme/timme om dan!
nu jävlar ska vi bli nya kardshians! :P
 
uuuuuh håller på med ADR i skolan nu. har världens TRÅKIGASTE O LÄNGSTA dagar!
jag självdör.
men snart slut, för nästa vecka börjar vi med YKB och det håller på i 3-4 veckor? minns inte riktigt.
snart skrivning igen, och den här gången ska jag utnyttja varenda jävla sekund och inte stessa
eller tänka för mycket och ändra! titta bara hur fan det blev sist.
 
to be continued....................
 
 

 
 


 
HAHAHAHAHAH sååååååååå jävla jag!! älskar nemi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0