"tillbaka"

 
"tillbaka" på carema. vilken ångest att gå innanför dörrarna.
även fast jag hade det bra där, jätte gulliga kollegor och tanter/gubbar osv så
fick jag rysningar av att gå in där igen och fråga efter jobb.
mådde som sämst under den tiden jag jobbade där för ett år sen :( o
det kändes som jag va tillbaka i samma mående och skit igen av att va där. usch :(
(vill bara dra tiden tillbaka till mars och börja om lastbilsutbildningen igen, fan va jag saknar allt och alla där)
 
fick jobb på fredag iaf.
va på af idag också, ska söka praktikplats, få in en fot nånstans.
 
allt jag känner ändå är fan bara mörker :(
blivit skit deppig de senaste två veckorna.
men jag måste kämpa vidare. även fast jag bara känner för att lägga mig ner o dö o skita i allt.
motivation? vad är det? framtid? vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0